Alla inlägg den 24 november 2008

Av Inger Andersson - 24 november 2008 21:22

När jag gick upp imorse så var allt helt vitt & kallt. Det är så mysigt! Jag tog på mig massa kläder, kopplade hundarna (Willma fick en jacka) & gick ut. Willma drunknade i snön.. och hon såg så himmla rolig ut,hon vart jätte anfådd av att försöka hoppa efter hugos spår i snön när hon insåg att mina spår vart större och gick bakom mig istället :) fick ploga extra mycke när jag gick så hon kom fram. När vi kom in var hon helt täckt med snö, hon såg ut som ett riktigt litet snömonster. Hon hade slickat sig på nosen så där var nog det enda stället som inte var täckt med snö, haha.


Obs: Denna bild var ej från idag,denna är från när det bara var lite snö ute :) Så ni kan ju tänka er.


Jag har nyss blivit färdig med knäcken. Brände mig lite på tummen så jag fick en blåsa, men det var bara att ta på ett Skalman plåster så blev det bra ;)

Goda vart dom iaf, ställde ut dom på balkongen så dom stelnade på någon minut bara.


Jag har haft en jätte mysig helg men frånvaron av Jess har märkts av...hon lämnade oss för enTallin kryssning :(....Hon var med i fredags en stund,men sen var vakterna på Garbo inte så snälla. Men kul innan hade vi iaf...en hel del Malibu/cola hann vi med iaf ;D


Sue,Jess & Jag


Ska förbereda maten till min älskling nu...han kommer hem från träningen vid 22 & kommer vara jätte hungrig.


Hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards