Alla inlägg den 12 november 2008

Av Inger Andersson - 12 november 2008 19:50


 har fått och skickat alla bilder från min halloween fest....guud va roligt vi hade...tack alla som kom och bjöd på sig själva med att klä ut sig och rätt party stämning! Jag hade jätte roligt verkligen!....Dom som inte kunde komma får boka in till nästa år redan nu haha :)...


Här är iaf ett smakprov av några tjejer från festen ;)


Från v: Bella: Bad Angel, Suss: Pirat, Jeanette: Djävul, Inger: Betty Boop, Jess: Ängel.



Vinnaren av Best Costume Award, framröstad av alla på plats vart Susanne!(Piraten) Grattis!!!





Lovat syster att skriva här då och då så hon kan ha koll på mig men jag glömmer hela tiden :) + att du har ju faktiskt varit här 1vecka...så då vet du ju vad som har hänt :P

Hugo har fyllt hela 4år! Min skrutt...tiden går fort,han fick en god "tårta" med leverpastej,köttbullar och makaroner. Han andades in så försvann maten haha,det var väääldigt populärt :)



Smyckerna går segt,har inte haft tid eller lust att vara i lokalen och göra några...va där och gjorde ett produkt tält för fotograferingen och det vart ganska bra...vem säger att man behöver köpa ett för flera hundra när man kan vara påhittig och göra ett själv ;P


Nä nu ska jag iväg och handla mat

puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards