Alla inlägg den 20 november 2008

Av Inger Andersson - 20 november 2008 12:06





Sitter & försöker hålla mig vaken eftersom det inte vart så mycke sömn inatt. Det är svårt kan jag säga! Har varit iväg tidigt imorse och hunnit vara ute med hundarna, pratat med mamma, ätit frukost, upptäck att mina fönster Verkligen behöver puttsas haha och fotat mina fina orkidéer som har exploderat med blommor hemma. Det lyser så fint genom fönstret på dom olika färgerna på blommorna. Påminner om sommaren. Jag har inget emot vintern så länge det inte är massa slask. När det är frost och snö som knarrar är det vintern när den är som bäst.

Vi ska på en visning för ett hus på söndag, så vi var och tittade lite i området igår. Det var jätte mysigt och kändes hemtrevligt även fast det var mörkt och rusk. Då måste det ju kännas ännu bättre när det är ljust och soligt :)...vi får se vad som händer iaf. Jag hoppas det går bra för jag skulle ääääääääälska en trädgård att fixa med och alla hus-sysslor som hör till.


Får se om jag kanske orkar gå till lokalen idag för att göra lite smycken..har två par örhängen som inte hunnits fotografera ännu.  Det var en bra idé :)

Kanske kommer upp bilder på nya smycken snart då :)


Ha det bra!

Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards