Alla inlägg den 17 november 2008

Av Inger Andersson - 17 november 2008 21:25

Äntligen har jag varit i lokalen och haft tid/lust att göra lite smycken. Har varit sjuk hela förra veckan och mår fortfarande dåligt, så jag har tagit hundarna och skruttat mig till lokalen för att göra något vettigt. Fick några smycken gjorda.



Silverring med svarta/gråa facetterade samt vaxade glaspärlor & gråa sötvattenspärlor.


Örhängen med öronkrokar i 925 silver, mellandelar i antiksilver, aprikosfärgade sötvattenspärlor samt glaspärlor. Krackelerade glashjärtan.


Svart längre halsband av rocille pärlor i svarta/gråa/transparenta toner. Större svarta pärlor i slutet av halsbandet.


Ett aprikos färgat halsband med sötvattenspärlor, antiksilverfärgade mellandelar & krackelerade glashjärtan.


Lila armband med silverfolierade glaspärlor samt dots-pärlor, antiksilverfärgade mellandelar.



Fick lite flera smycken gjorda så det känns bra att ha kommit igång igen.

Alla smyckerna är fotade i produkt-tältet som jag gjode...inte riktigt samma kvalité men det duger gott och väl för mig.

Nu ska jag ut med hundarna en sväng så vi får lite luft. :)


Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards