Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Inger Andersson - 26 januari 2009 23:13

Nu är det bara 2 jobbdagar kvar tills jag är ledig i 4 dagar...Så jag längtar VÄLDIGT mycke till på onsdag ;)...Ska bli så skönt att vara ledig. Ska nog ta mig till lokalen och försöka vara lite duktig då :)

Jag längtar till helgen också...de blir fest med alla sötnosar och de ska bli jätte mysigt. Jessica, det är bara att ladda för partyyyyy :D haha...Bränt Rihanna skivor också...Kommer bli vilt haha ;)


Har gått och nynnat på en låt i huvudet hela dagen: Kelly Clarkson - Beautiful Disaster .... Jag lyssnar sönder en låt om jag gillar den :P


Har nyss betalat räkningar...blää va pengarna bara försvinner. Inte ett dugg kul.  Men man måste ju dess värre. Men lite kul kan man ha för det som blir över iaf :)... Vi ska iväg på fotvård om 2veckor. Ska bli såååå skönt. I 45 minuter får man massage och pyssel med fötterna. Det behövs, man är väldigt dålig på att ta hand om fötterna.


Ska lägga mig i sängen och spela sims nu :D wee, jätte roligt.


Massa kramar!

Gonatt

Ovido - Quiz & Flashcards