Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Inger Andersson - 19 oktober 2008 14:48

Ush vad kallt det var imorse när jag skulle upp till jobbet. Ruggigt och mörkt när jag tittade ut. Ville bara ligga kvar i sänger och titta på tv hela dagen.

Men jag fick lov att gå upp och gå till jobbet,Jessica stog ju endå och väntade på mig också.

Dagen gick  snabbt och är hemma igen nu och har skickat iväg Halloween-fest inbjudningar med mess och facebook medelanden. Det är verkligen höst nu! Man kan inte riktigt fatta att sommaren gått över så fort.

Men det ska bli mysigt med jul också. Julpynt och julbakande är något av det roligaste och mysigaste jag vet :)

Här kommer lite söta höst kort på mina pluttisar och Sue´s Burre :)


Massa kramar

Och drick massa varm chocklad när det är sånt här väder :)






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards